1402-03-24 11:05
616
0
85351
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد:

ضرورت تربیت «نسل قرآنی» در میدان «جنگ شناختی»

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از قرآن به عنوان نسخه نجات یاد کرد و بر ضرورت تربیت «نسل قرآنی» در میدان «جنگ شناختی» تاکید داشت.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین از قرآن به عنوان نسخه نجات و حیات‌بخش جامعه بشری یاد کرد و گفت: در جنگ شناختی و محاصره تبلیغاتی که دشمن به راه انداخته باید به مولفه بصیرت و آگاهی تجهیز باشیم.

گرزین با تاکید بر تمرکز دشمن روی جنگ تبلیغاتی افزود: دشمن نیات شوم خود را روی نوجوانان جامعه تمرکز داده است، و ما باید با محوریت قرآن اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

وی نقش آموزش و پرورش را در خنثی کردن حربه‌های دشمن بااهمیت خواند و ابراز کرد: اداره قرآنی آموزش و پرورش تحول خوبی در دوره جدید پیدا کرده است، وجود عناصر باانگیزه، فعال میدانی و انقلابی زمینه‌ساز تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان توضیح داد: شایط همکاری تنگاتنگ و موثرتر وجود دارد، هدف نشست بلندمدت است که از ظرفیت قرآن در استان و مجموعه‌هایمان استفاده کنیم و جوانان و کودکان را مخاطب قرار دهیم.

گرزین با بیان اینکه اوقات فراغت فرصت ویژه‌ای برای ایجاد تحول است، گفت: دشمن برای این ایام برنامه‌ریزی کرده است، اگر بتوانیم از ظرفیت قرآن و جامعه قرآنی برای غنای معنوی جامعه استفاده کنیم نتایج آن به شکل ملموس هویدا می‌شود، بنابراین باید دست به دست یکدیگر دهیم با برنامه‌های ویژه وارد میدان شویم.

وی خطاب به اعضای هیئت اندیشه‌ورز فرهنگی و تربیتی استان تاکید کرد: تمرکز باید روی دانش‌آموزان باشد، کارهایی که هزینه‌کم با بیشترین برد فرهنگی باشد و بخش اعظمی از جامعه جوان را درگیر قرآن، معارف و مفاهیم و مسابقات قرآنی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بر لزوم توجه هر چه بیشتر به تقویت معنوی جامعه تاکید و بیان کرد: در درازمدت همکاری مشترک قرآنی موثر در استان برای بانوان، نوجوانان و عموم جامعه داشت.

گرزین با اشاره به اینکه استعدادهای ویژه آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای تسری این برنامه‌ها است، گفت: 200 دانش‌آموز نخبه قرآنی گلستان که در سطح کشور خوش درخشیدند ظرفیت بزرگی هستند که نباید از آنها غلفت شود.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.